PMI PMP PDU ITIL v3 training and materials

HomeFeatured

Darmowe szkolenie ITIL v3 – zbiór filmików o ITIL v3

Like Tweet Pin it Share Share Email

Szperając po internecie trafiłem na zbiór filmików będący fragmentami wykładów z ITIL v3 prowadzonymi przez Marco Cattaneo z  Charles Stuart University. Filmiki można znaleźć na You Tube, ale dla Waszej wygody zebrałem je w jednym miejscu, poukładałem kolejno. Zrobiło się z tego prawie darmowe szkolenie ITIL v3 Foundation. To jeszcze nie są wszystkie odcinki, ale w miarę ich pojawiania się będe je dodawał w tym wpisie. Życzę Wam miłego oglądania.

English version Übersetzen Sie zum Deutsch/German Traduzca al Español/Spanish Traduisez au Français/French Traduca ad Italiano/Italian Traduza ao Português/Portuguese 日本語に翻訳しなさい /Japanese
한국어에게 번역하십시오/Korean 中文翻译/Chinese Simplified 中文翻译/Chinese Traditional ترجمة الى العربية/Arabic Vertaal aan het Nederlands/Dutch Μεταφράστε στα ελληνικά/Greek Переведите к русскому/Russian
Oversetter til Norsk/Norwegian Översätta till Svensk/Swedish हिन्दी अनुवाद करने के लिए/Hindi Tradueix al català/Catalan Tulkot uz latviešu/Latvian Preložiť do slovenčiny/Slovak Переклад на українську/Ukrainian

This post is also available in English.

Moduł I

 

1. Wprowadzenie do zarządzania IT

2. ITIL v3 – dobre praktyki (good practice)

3. ITIL v3 – usługa (service)

4. ITIL v3 – zarządzanie usługami (service management)

5. ITIL v3 – Funkcje i procesy (function and processes)

6. ITIL v3 – Procesy i ich cechy

 

Moduł II

 

7. ITIL v3 – Model cyklu życia usługi

8. ITIL v3 – Strategia usługi (Service Strategy)

9. ITIL v3 – Tworzenie usługi (Service Design)

10. ITIL v3 – Tworzenie usługi II – wartość (Service Design)

11. ITIL v3 – Przekazanie usługi (Service Transition)

12. ITIL v3 – Przekazanie usługi II – wartość (Service Transition)

13. ITIL v3 – Eksploatacja usługi (Service Operation)

14. ITIL v3 – Eksploatacja usługi II – wartość (Service Operation)

15. ITIL v3 – Ustawiczne doskonalenie usług (Continual Service Improvement)

 

Moduł III

 

16. ITIL v3 – Użyteczność i gwarancja (utility and warranty)

17. ITIL v3 – Zasoby, zdolności (assets, resources and capabilities)

18. ITIL v3 – Portfel usług (service portfolio)

19. ITIL v3 – Katalog usług (service catalog)

20. ITIL v3 – Nadzór IT (IT Governance)

21. ITIL v3 – Uzasadnienie biznesowe (Business case)

22. ITIL v3 – Ryzyko (Risk)

23. ITIL v3 – Dostawca usług (Service provider)

24. ITIL v3 – Dostawca (Supplier)

25. ITIL v3 – Sercive Level Agreement – SLA

26. ITIL v3 – Operational Level Agreement – OLA

27. ITIL v3 – Underpinng Contract – UC

28. ITIL v3 – Pakiet projektu usług (Service Design Package – SDP)

29. ITIL v3 – Dostępność (Availability)

30. ITIL v3 – System Zarządzania Wiedzą o Usługach (Service Knowledge Management System – SKMS)

31. ITIL v3 – Element konfiguracji (Configuation Item)

32. ITIL v3 – System zarządzania konfiguracją (Configuration Management System – CMS)

33. ITIL v3 – Biblioteka oficjalnych nośników (Definitive Media Library – DML)

34. ITIL v3 – Zmiana (Service change)

35. ITIL v3 – Kategorie zmian (Change categories)

36. ITIL v3 – Jednostka wersji (Release unit)

37. ITIL v3 – 7 R zarządzanie zmianą (7 Rs of change management)

38. ITIL v3 – Zdarzenie (Event)

39 ITIL v3 – Ostrzeżenie (Alert)

40 ITIL v3 – Incydent (Incident)

41 ITIL v3 – Wpływ, pilność i priorytet (Impact, urgency and priority)

42. ITIL v3 – Wniosek o usługę (Service Request)

43. ITIL v3 – Problem (Problem)

44. ITIL v3 – Obejście (Workaround)

45. ITIL v3 – Znany błąd (Known Error – KE)

46. ITIL v3 – Baza znanych błędów (Known Error Database – KEDB)

47. ITIL v3 – Komunikacja (Communication)

48. ITIL v3- Komponenty usługi (Service Assets)

49. ITIL v3 – Polityka wersji (Release policy)

 

Moduł 4

 

50. ITIL v3 – Tworzenie wartości poprzez usługi (Value creation through Services)

51. ITIL v3 – 4P zarządzania usługami (4 Ps of IT Service Management)

52. ITIL v3 – 5 aspektów tworzenia usług (The 5 Service Design Aspects)

53. ITIL v3 – Cykl Deminga – PDCA (Deming’s cycle – PDCA)

54. ITIL v3 – Model ustawicznego doskonalenia usług (Continual Service Improvement Model)

Comments (23)

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *