PMI PMP PDU ITIL v3 training and materials

HomeIT Management

Service Catalog Community

Like Tweet Pin it Share Share Email

This post is also availabe in English. Jak stworzyć katalog usług? Co powinien zawierać w sobie katalog usług? Jakie atrybuty powinny posiadać budowane usługi? Jeśli myślisz, że lektura ITIL (nawet w wersji 3) wystarczy, żeby otrzymać odpowiedź na te pytania to się mylicie. Dlatego też powstał „Service Catalog Community” – organizacja, która zrzesza osoby poszukujące odpowiedzi na te pytania.


English versionÜbersetzen Sie zum Deutsch/GermanTraduzca al Español/SpanishTraduisez au Français/FrenchTraduca ad Italiano/ItalianTraduza ao Português/Portuguese日本語に翻訳しなさい /Japanese한국어에게 번역하십시오/Korean中文翻译/Chinese Simplified中文翻译/Chinese Traditionalترجمة الى العربية/ArabicVertaal aan het Nederlands/DutchΜεταφράστε στα ελληνικά/GreekПереведите к русскому/RussianOversetter til Norsk/NorwegianÖversätta till Svensk/Swedishहिन्दी अनुवाद करने के लिए/HindiTradueix al català/CatalanTulkot uz latviešu/LatvianPreložiť do slovenčiny/SlovakПереклад на українську/Ukrainian
Brak szablonów, przykładowych katalogów, przewodników dla twórców to są najczęstsze problemy zgłaszane przez praktyków, którzy stanęli przed zadaniem utworzenia katalogu usług. Service Catalog Community postawiło przed sobą zadanie zdefiniowania języka SPACL (The Service Portfolio and Catalog Language), jest to w całości projekt open source.

Po zarejestrowanie się na stronie „Service Catalog Community” otrzymujemy  dostęp do: forum, artykułów na wiki, dokumentów, prezentacji przykładowych katalogów oraz definicji usług. Co najważniejsze strona cały czas żyje i się rozwija, można też przesyłać własne katalogi / definicje usług i poddać je ocenie społeczności. Polecam !

Poniższe linki mogą być dla Ciebie interesujące:

Comments (1)

  • Need free template for installing hardware and software components in a service catalog

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *